Reklamacje

1. Jeśli chcą Państwo dokonać reklamacji towaru zakupionego w Sklepie LEDO, prosimy o poinformowanie naszego pracownika o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: biuro@ledo.pl. W zgłoszeniu prosimy podać swoje dane kontaktowe.

2. Po otrzymaniu zawiadomienia o reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który poprosi o przesłanie reklamowanego towaru za pomocą przesyłki pocztowej ekonomicznej (na adres: LEDO P.P.H.U. Leszek Olbrzymek, ul. Gliniana 19, 91-336 Łódź) bądź poinformuje o zleceniu odebrania towaru przez kuriera.

3. Do odsyłanego w ramach reklamacji towaru prosimy o dołączenie wypełnionego i podpisanego „Formularza Reklamacyjnego” i dowodu zakupu towaru, który jest podstawą zgłoszenia reklamacji.

4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Państwu po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

5. Wadliwy towar powinien być należycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.

6. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni.

7. O uznaniu bądź odmowie uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany listownie lub wiadomością e-mail.

Formularz reklamacyjny